X
Klima

Antikacı



Klima

Klima






ÖZ ŞANAL ZÜCCACİYE VE DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Puan Ver :
Kuruluş Tarihi
20 Mayıs 1993 ,Perşembe
Yetkilileri
Belirtilmemiş..
Telefon
0232 444 18 14
Fax
0232 472 15 99
Bölge
Bornova / İzmir
Adres
EGEMENLİK MAHALLESİ 6173 SOKAK NO:2 IŞIKKENT BORNOVA / İZMİR Mithatpaşa Cad. No:265/B Narlıdere Merkez, Narlıdere, İzmir
Web Adresi
www.ozsanal.com.tr




Firma İş Konusu
Cam Ürünleri ve Züccaciye
http://www.facebook.com/pages/OZ-SANAL/260437758524?v=wall
Ürünleri ve Resimleri
Bu firmaya ait güncel ürün bilgisi bulunamadı.
Firma Harita Konumu

ahmet yaşatır

08/03/2012

ben sizlerden ayakkabı ve cep telefonu ütü aldım ayakkabıyı değiştirmek istedim lakin değişmiyorlar cep telefonu çin malı çıktı bataryasına bakma şansım olmadığı için açtım evde görevli olan nuray hanım açmışssınız bu şimdi ikincci el dedi ve ret etti yaniiyi bir mağaza değilsiniz alışveriş yaptığıma bin pişmanım hergün kapısından geçtiğim aynı mahallede olduğum bir yer ama sizden kesinlikle bocum bittiğinde alışveriş yapmayacağım ödediğim ve ödeyeceğim her kuruş haram olsun
 

Dilek Bulut

02/03/2012

11.01.2012 tarihinde öz şanalın internet şubesinden Trident TPAD10 tablet bilgisayar satın aldım. İnternet sitesinde bilgisayarın özellikleri arasında 3G uyumlu olduğu ve diğer özellikleri ayrıntılı şekilde yazılıydı. Ben 3G internet kullandığım için ürünü satın aldım. Ürün geldiğinde 3G modemi tanımadı. Bende teknik servise telefon açtım, 17.01.2012’de ürünü İzmir trident teknik servise götürdüm. Teknik servis ürünü İstanbul merkeze gönderdi. Ürün yaklaşık 3 hafta ellerinde kaldı, sağlam fakat sadece belli bir 3G’yi tanıyor dediler. Bende turkcelle gidip oradaki diğer modemleri denedim hiçbir modemi tanımadı, bazı modemlerin artık üretilmediğini, bu ürünü geri iade etmem gerektiğini söylediler. Özşanal’ın Özkanlar şubesine gittim. Ordan bana 3G’ye mutlaka girmesi gerekiyor, biz ürünü değiştirelim dediler. Yine 4 hafta yeni ürünün gelmesini bekledim. Yeni ürün 27.02.2012’de geldi. Şubedekiler kendileri denediler ve modemi tanımadığını onlarda gördüler, bu yüzden yeni ürünle değişim yapmadılar geri iade alalım dediler. Geri iade için teknik servisten rapor almam gerektiğini söylediler, rapor olursa iadeyi yapabileceklerini söylediler. 01.03.2012’de teknik servise gittim. Onlar bana böyle bir rapor yazamayacaklarını söylediler, böyle bir rapor yazma yetkileri yokmuş. Teknik servisin yanında Özkanlar özşanal şubesini aradık, onlarda bizi internet şubelerine yönlendirdiler. İnternet şubesinden görüştüğümüz bey benimle ve teknik servisteki Ferhat beyle çok kaba bir şekilde konuştu ve azarladı. Teknik servis rapor veremeyeceğini, özşanal internet şubeside rapor olmadan iade almıyacağını söylüyor. Şuanda ürün aldığım günden beri kutusunda bekliyor, üzerindeki jelatini çıkartmadım. Bu ürünü 3G uyumlu oluğu için, interneti kullanabilmek için almıştım, kullanamıyorum, ürün hiçbir işime yaramıyor, Kimse bana yardımcı olmuyor.
Telefon : 05072396960  Mail Adresi: dilek_bulut@mynet.com

güzin epikman

29/02/2012

bozyakadaki şubenizden yemek takımı almaya kalktım her iki günde bir gittiğimde ayrı fiyat dendi oranım müdür serkan bey tamma şu fiyat diyor ertesi gittiğimde farklı fiyatla karşılaştım onada tamam dedim ertesi günü paramı ayarladım gittim farklı fiyat çıktı karşıma sekan beyle konuştuğumda sanki hiç onla konuşmamışım gibi kabul etmedi dört kere gittim her gittiğimde farklı fiyatlar çıktı serkan bey yüzümüze bie bakmadı asla birdaha ordan alamam lütfen özşanal yetkilileri gerekeni yapın serkan beyide uyarın gerekeni yapacağınızı umuyorum çünki çevremde herkes şikayetçi teşekkür ederim
Telefon : 05545669001  Mail Adresi: guzin-35@hotmail.com

ahmet yaşatır

29/02/2012

ben istanbul kadıköyde oturmaktayım siden alışveriş yapıyorum eşime samsung marka bir cep telefonu aldım almaz olsaydım 5830 i içie bakmamıştım sonra eşim eve getirdikten sonra farkına vardı ÇİN malı çıktı kazıklandım dedim ve geri götürdüm oradaki yetkili kişi ile görüştüm ama bana çinde üretildiğini garanti kapsamında olduğunu ve telefonu açtığımız için alamıyacağınısöyledi bende tüketiciler mahkemnesine gideceiğimi söyledim tabi gidebilirsiniz dedi sizin bana vereceğiniz cevaba göre 2 gün içinde eğer cevap vermezseni de cuma günü tüketici hakem heyetine gideceğii belrtmek istiyorum ayrıca bu konuların dışında ben ayakkabı almıştım ondan da kazık yedim biz türk millet olarak kazık yemeye bayışıyoruz galiba ben son kez mağduriyetimin giderilmesini istiyorum bu çin malı samsunglar yerine başka ve çin malı olmayanlardan almak istiyorum zaten 840 tl ye astronomik bi rakama satın aldım piyasadaki fiyatı 540 tl 300tl fark var noıkia n8 almak istiyorum onun yerine ve makul bir fiyata aslında önce onu yazdırmıştım piyasada 1098 idi taksitli fiyatı sizde 1400 tl olunca vazgeçmiştim rakamlarda bence oynama yapın ayrıca kampanya yapın okadar kişi çalıştırmaktasınız ve orası arı gibi olmalı ama müşteriniz az ve fiyatlarınız pahalı son kez acil benim mağduriyetim giderilsin
Telefon : 05418141058  Mail Adresi: aff-3410@hotmail.com

günay şen

24/02/2012

oncelıkle bır kac gundur magzanızda gordugm sacma sapan muamele yuznden ınanılmaz .pısmanım pısmnalıugm okadar magza varken neden..sanala ugradım..basıma gelen sahsım adına bır bayn olarakda yasadıgm olayda sudur..magzanızdan ılk 4 kalem urunn aldım..urnler pesınatsz denemsıne ragmen..ben uc taksıt bırden odedım nıtekım urunler teslım edıldı..bulasık makınası aldım...gene nakıt degıl demelerıne ragmen ısrarla.ıkı taksıt odedım yoksa teslım eemıyceklerımıs...butn taksıtlerımı hazıran ayına kadar odemememe ragmen..dusnun musterınız onden en az 5..6 ay taksıtını erkenden yatırmıs..magzanızn elamnı halıl bey vasıtası ıle bırazda halıl beyın ısrarı uzerıune sıparıs verıdm bır hp lep top..1 hafta donulmöedı..bız aradıgmızda henuz arastıırlmadaymısz..sonra esım ıptal etmeye gıtıgmde ısrarla ıptal etmedıler ve aksama sıze teslım ederım sızı ararım dedıler..ama aramadılar..ben ertesı gun esım aradın ve sorun nedır dıyeb sordugnda sorun olmadıgnı ılk taksıtı yatırn gelın urunu alın dedıler...ben gıtııtıgmde ıse karsılastıgm sey esınız ıosyerı bılgılerınde sorun var..arastırmaya devam edıcez...ıptal olmaz bız ısız araraız .oysakı esımne onure bey goya mudur murat beye sorarak ılk taksıtı yatırn gelın alın demıstı.bende sınırtlenerek.zor bela ıptal ettım.bukadar lakayt bır sıstem ve magza olamaz..rıca edıyorum bana bırlerılerı bu sacmalııgı anlatsın..sıze yemın edıyorumkı.asla taksıtlerımnı erkenden yatırmam magzanıza hazırana kadarda ugramam.ve sanala hıc bır dostumun ugraması ıcın heryerde bu olaydan ve sacmalıgnızdan bahsedecemı emın olun...sızlerı rahatsız edıp magzanızdan alısverıs yaptıgm ıcnde ozur dılyhorum...
Telefon : 05437619377  Mail Adresi: zaloglu37@hotmail.com

seden toprak

11/02/2012

YILLARDIR BOZYAKADAKİ MAĞAZANIZIN MÜŞRTERİSİ OLARAK ALIŞVERİŞ YAPMIŞ OLMAMA RAĞMEN ÜRÜN TESLİMATINI KESİNLİKLE SÖYLENEN TARİHTE GERÇEKLEŞTİRMİYORSUNUZ.BUDA SİZE OLAN GÜVENİMİ FAZLASIYLA SARSIYOR....
Telefon : 0554 877 26 86 

ADİLE PALA

05/12/2011

02-11-2011 Tarihinde Üraniye mgz.nızdan tefal marka ürün aldım kredi kartı ile ödememe rağmen fatura verilmedi.ürün teslim edilişinde teslim edileceği söylendi ürün bugün geldi faturayı kasadan alabileceğimizi söylediler kasaya gittim sistem arızalı olduğunu daha sonra alabileceğimizi bildirdiler.Kasadaki personeliniz dinlemeyi bilmiyor papağan gibi sistem arızalı diye tekrarlıyor.anlamadığım şey kredi kartı kesildiğinde fatura aynı tarihte kesilme zorunluluğu var ama fatura kesilmediğini söylüyorlar sistem arızasından dolayı sistem arızası bugün olmuş doğaldır anlıyorum olur 3gün önce neden fatura kesilmiyor kredi kartıyla çekilmesine rağmen personelinize yarın faturayı bulup haber verin diyorum ismimide not almıyor bu kadar sorumsuzlar.yarın fatura elime gelmezse.gerekli yerlere şikayet edeceğim.konuyla ilgili haber bekliyorum.mağaza açmak büyük firma olmak zor değil gerekli hizmeti verip sorumluluğu taşımak önemli konuyl ilgili yarına kadar haber bekliyorum
Telefon : 0530 391 19 60  Mail Adresi: varol.pala@gsa.com.tr

ömer özkısırlar

11/11/2011

bayraklı şubeniz müşterisiyim.2.11.11 de vestel klima aldım.çeşmede yazlıkta kullanmak için,hala gelmedi.sebebi ise çeşmeye ne zaman artık başka nakliye çıkarsa getireceklermiş.burda soğuktayım.lütfen bir çözüm,yoksa iptal etirecegim.bir daha asla bi şey almam.böyle ticaret anlayışı olurmu.iyi günler.
Telefon : 0 542 694 62 33  Mail Adresi: gtc35@example.com